Košarica: 0,00 € (0)
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 50 €
  • Domov
  • / Tretja in četrta štartna vrsta za ekipo Intact GP v Jerezu

Tretja in četrta štartna vrsta za ekipo Intact GP v Jerezu

Objavljeno: 27.07.2020

LIQUI MOLY Intact GP motorista Tom Lüthi in Marcel Schrötter sta na Jerez de la Fronteri zavarovala deveto in deseto štartno mesto .

Tom Lüthi lahko končno zadiha, po zadnjih dveh dneh na Circuito de Jerez - Angel Nieto. Potem ko je prvi konec tedna v Andaluziji doživljal težke trenutke, je Švicar ta teden našel pravi ritem in si v soboto zjutraj na kvalifikacijah zagotovil tretjo štartno vrsto.

Na poznejšem kvalifikacijskem obračunu se je izkušeni dirkač boril za veliko boljši štartni položaj, kot je to storil teden prej. Z devetega mesta v tretji vrsti bo tokrat začel napad na lestvico in dal vse od sebe, da osvoji čim več točk.

Marcel Schrötter je bil drugi konec tedna v Jerezu z nihanjem forme. Kjer je pred natanko enim tednom postavil rekordni krog, se je 27-letnik moral to soboto precej bolj boriti. Z nehvaležnim 20. mestom na zadnjem prostem treningu je izgubil neposredno udeležbo v druge kvalifikacije.

Toda po 15 minutah 1. kvalifikacij se je ambiciozni Bavarec lahko boril za zadnje od zaželenih štirih  mest in se tako uvrstil na vstopni seznam drugih kvalifikacij. Tam mu je kljub rabljenim pnevmatikam uspelo ponoviti skoraj enak čas kroga  s 1'42.175, in je zaostal skoraj sedem stotink sekunde  za svojim moštvenim tekmovalcem in si zagotovil deseto mesto na lestvici.

Gran Premio de Andalucía

FP3:
1. Jorge MARTIN / SPA / KALEX - 1'41.175
2. Sam LOWES / GBR / KALEX - 1'41.188 (+0.013)
3. Lorenzo BALDASSARRI / ITA / KALEX - 1'41.485 (+0.310)
9. Thomas LUTHI / SWI / KALEX - 1'41.622 (+0.447)
20. Marcel SCHROTTER / GER / KALEX - 1'41.906 (+0.731)


Q1:
1. Enea BASTIANINI / ITA / KALEX - 1'41.740
2. Xavi VIERGE / SPA / KALEX - 1'41.805 (+0.065)
3. Simone CORSI / ITA / MV AGUSTA - 1'42.004 (+0.264)
4. Marcel SCHROTTER / GER / KALEX - 1'42.178 (+0.438)

Q2:
1. Marco BEZZECCHI / ITA / KALEX - 1'41.728
2. Sam LOWES / GBR / KALEX - 1'41.765 (+0.037)
3. Enea BASTIANINI / ITA / KALEX - 1'41.845 (+0.117)
9. Thomas LUTHI / SWI / KALEX - 1'42.107 (+0.379)
10. Marcel SCHROTTER / GER / KALEX - 1'42.175 (+0.447)

 Tom Lüthi

9.Mesto - 1'42.107 (+0.379)

 

"Korak za korakom gremo naprej, kar je vsekakor pozitivno. Ekipa opravlja izjemno težko delo, saj je v tej vročini težko ostati osredotočen, toda moji fantje resnično naredijo vse, da se na motorju počutim dobro. Srečen sem da gremo v dobo smer. Tudi sam sem srečnejši z štartnim položajem, kot sem bil pred tednom dni. Za dirko moramo postoriti še veliko dela, saj je vožnja hitrega kroga med kvalifikacijo eno,vožnja celotne dirke pa je naravnana malo drugače. Upam, da v ogrevanju lahko preprosto razvijemo boljši občutek in poiščemo nastavitev, ki mi omogoča, da na dirki vozim s stalnim tempom. Cilj je seveda, da zberem čim več točk. "

Marcel Schrötter

10.mesto - 1'42.175 (+0.447)

"Stvari so bile skozi ves konec tedna precej težke, danes zjutraj pa sem z 20. mestom padel na dno.Bil je čuden občutek, ker je pretekli teden šlo tako dobro. Preprosto smo se želeli dokazati, namesto tega se je začelo težje. Za kvalifikacije smo se vrnili k enakim nastavitvam kot prejšnji teden, zaradi tega sem se takoj počutil nekoliko bolje. Tudi če stvari v 1. kvalifikaciji ne gredo tako, kot smo pričakovali, sem dobil še eno priložnost za izboljšanje mojega začetnega položaja. Dobro sem izkoristil en krog, ki sem ga imel, vendar ni bil popoln, ker nisem imel novih pnevmatik za 2.kvalifikacije, zato nisem hotel tvegati.  Dolgo sem bil na 8. mestu, kar bi bilo glede na naš nastop čez cel vikend v redu. Na koncu sem pristal na 10. mesto, kar je škoda. jutri moramo izboljšati tempo, saj bo dirka dolga, vendar bo glavni cilj ostati na progi in domov prinesti nekaj točk. "

 

 


 Patrick Mellauner

Vodja ekipe # 23 Marcel Schrötter

 

"Dan se ni začel idealno, Marcel pa se je v kvalifikacijah uspel dobro uvrstiti. Na splošno smo imeli ta teden dosti dela v primerjavi s prejšnjim, a smo se veliko borili v zadnjih dveh dnevih vadbe z različnimi spremembami nastavitev. Konec dneva je postalo boljše, zato mislim, da smo ugotovili, kaj moramo storiti v smislu vožnje in tehnično v teh visokih temperaturah. "

 

Copyright © 2020 - 2024 AKUMULATORJI za motorje, Vse pravice pridržane.