Košarica: 0,00 € (0)
0

Košarica je prazna

Brezplačna dostava za nakup nad 50 €
  • Domov
  • / Premagovanje številnih ovir za začetek prvenstva v Estorilu

Premagovanje številnih ovir za začetek prvenstva v Estorilu

Objavljeno: 08.07.2020

Kljub neugodnim razmeram je nemška skupina Intact GP znova postavila zelo ambiciozen projekt z mladimi vozniki za letošnjo serijo CEV.

 

Sodelovanje z mednarodnim dirkališčem Sepang poteka že drugo leto. Štartna seznama za evropsko prvenstvo Moto2 ™ in evropski pokal talentov (ETC) vključujejo štiri mlade talente iz mladinske ekipe LIQUI MOLY Intact SIC s sedežem v Memmingenu v nemški regiji Allgäu. Malezijec Adam Norrodin predstavlja ekipo v razredu Moto2, medtem ko bodo nemški dirkač Phillip Tonn (14), Sharul Ezwan Sharil (Malezija, 16) in Damian Jigalov (16) iz ZDA nabirali svoje prve izkušnje v močno konkurenčnem ETCju.

Po dolgem čakanju organizatorjev je pred nekaj tedni izšel popolnoma spremenjen koledar za serijo FIM CEV 2020. Prvenstvo se zdaj začne z dvema dirkama na Portugalskem. Sezona se bo začela te dni v najbolj zahodni točki Evrope v Estorilu. Po tem se serija premakne do obale Algarve na jugu države, kjer bo zahtevna proga Portimao gostila drugo dirko. Nadaljnji postanki bodo v Jerez de la Frontera, Aragonu in Valenciji,  sezono bodo zaključili v začetku novembra. Na zadnjih treh prireditvah bodo dirke v soboto in nedeljo. Tako kot prejšnja leta lahko tudi vse dirke v živo spremljate na kanalu YouTube.

Časovni razpored:
Torek 7.7.2020: 10:00 - 10:15 Ogrevanje ETC
Torek 7.7.2020: 10:25 - 10:40 Ogrevanje Moto2™
Torek 7.7.2020: 12:00   Dirka 1 ETC (16 Krogov – 66.912 km)
Torek 7.7.2020: 13:00 Dirka 1 Moto2™ (18 Krogov – 75.276 km)
Torek 7.7.2020: 14:00 Dirka 2 ETC (16 Krogov – 66.912 km)
Torek 7.7.2020: 16:00 Dirka 2 Moto2™ (18 Krogov - 76,155 km)

Nekaj o progi Circuito do Estoril:
Zgrajena: 1972, posodobljena 2006
Dolžina: 4.182 metrov
Širina: 14 metrov
Levi ovinki: 14
Desni ovinki: 9
Najdaljša ravnina: 986 metrov
Moto2™ EC Najboljši "Pole position": 1´42.429 (2017)
Moto2™ EC Najhitrejši krog: 1´42.064 (2017)
ETC Najboljši "Pole position": 1´49.931 (2019)
ETC Najhitrejši krog: 1´49.976 (2017)

CEV Koledar 2020:
Torek 7.Julij: Circuito do Estoril (Portugal, 2 Races Moto2™ and ETC)
Ponedeljek 13.Julij: Autódromo Internacional do Algarve (Portugal, 2 Races Moto2™)
29 August : Circuito de Jerez (Spain, 2 Races ETC))
30 August : Circuito de Jerez (Spain)
3.Oktober : MotorLand Aragón (Spain, 2 Races ETC)
4.Oktober : MotorLand Aragón (Spain, 2 Races)
31.October : Circuit de la Comunitat Valenciana (Spain)
1.November : Circuit de la Comunitat Valenciana (Spain)

      LIQUI MOLY Intact GP Vodja ekipe 

"Naslednja generacija nam je zelo pri srcu. Vemo, kako težko se je uveljaviti v našem športu brez potrebnih izkušenj. Zato je ena od naših nalog, da mladim motoristom pomagamo in jim skušamo preprečiti plačilo nepotrebnega vajeništva. .Lahko prenesemo svoje izkušnje in upamo, da se bomo lažje in hitreje pomerili skozi prvenstva na višjih nivojih. Po drugi strani pa je tudi zabavno delati z mladimi motiviranimi športniki. To je res nekaj posebnega in smo zelo ponosni, da smo pridobili zaupanje, da smo se lotili tega dela. Velika zahvala vsem sponzorjem in partnerjem tega projekta, nenazadnje pa tudi pravnim skrbnikom teh otrok. "

"Lani,  vsaj zaradi zaupanja, ki nam ga je postavilo mednarodno dirkališče Sepang International SIC v imenu gospoda. Razlan Razali in Zulfahmi Khairuddin, smo lahko vzpostavili svojo platformo za serijo CEV. Po obsežnih pripravah smo v prvi sezoni uspeli doseči mesta na stopničkah in celo uspeli smo z enim motoristom (Kasma Kasmayudinujem) priti na svetovno prvenstvo, poleg tega pa je Monlau konkurenca zaradi svojih odličnih nastopov spoznala Syarfuddina Azmana. ta španska vrhunska ekipa, mlada Malezijka bo lahko naredila naslednji korak letošnjega svetovnega prvenstva v Moto3 Junior. "

"Kljub dobremu pripravljalnemu delu naši cilji za letošnje leto ostajajo skromni. S svojo povsem novo sestavo dirkačev se želimo nenehno izboljševati in dosegati dobre rezultate. Z Adamom Norroddinom imamo vrhunskega voznika za Moto2. Že zdaj nas zanima, kaj lahko doseže skupaj s svojo izkušeno posadko. Po drugi strani pa nas v ETC čaka še veliko dela. Naši dirkači so vsi novinci tega pokala, zato se moramo še veliko naučiti za vse. Na žalost zaradi dramatičnih razmer v zadnjih mesecih so bile priprave na sezono zelo omejene. Zasebne preizkušnje je bilo preprosto nemogoče izpeljati. Torej se bomo morali izboljšati korak za korakom in po fazi aklimatizacije bomo zagotovo lahko dosegli dobre rezultate tudi tam

 

 

 LIQUI MOLY Intact SIC Junior Team Vodja ekipe

"Najprej bi rad povedal, da smo neverjetno veseli, da smo tukaj v Estorilu in da bomo končno lahko začeli sezono. Neverjeten napor je bil, da se vse osebje pripelje na dirkališče. Ne samo za posameznika ekipe, ampak tudi za Dorno. Kot organizator te serije je bil to resnično velik izziv zanje. Toda enaka je zgodba z vidika ekipe,saj je bilo treba premagati povsem neznane ovire.Samo dejstvo ,da smo imeli pravočasno vse voznike,je bilo neverjetno dejanje. "

"Adam in Sharul, pa tudi vsi drugi malezijski fantje so morali prek Ministrstva za šport zaprositi za lastno dovoljenje za izstop, na drugi strani pa so se razmere v ZDA še poslabšale. Omejitve vstopa za državljane ZDA  so se spet zaostrile, zato je pripeljati Damiena Jigalova v Evropo precej  zapleteno, nato so ga  zadrževali na letališču v Frankfurtu,Damien ni mogel več nadaljevati poti,kajti cariniki so ga zadtžali v tranzitnem območju,trajalo je dva dni ,da je lahko odšel. Na koncu pa so vsi vpleteni sodelovali zelo dobro in prav tako se moramo zahvaliti vsem organom, ki so odgovorni za to, kot tudi za njihovo pomoč in sodelovanje. Toda velika hvala gre Dorni za vse, storili so, da so lahko končno začne dirkati. "

"Po vseh teh okoliščinah smo zdaj vsi veseli, da lahko te dni sodelujemo na našemu prvemu dirkaškem vikendu.Toda sezona se začne neverjetno pozno. Prav tako smo morali narediti nekaj resnih sprememb v organizaciji. V prvi vrsti je bilo treba drastično zmanjšati število zaposlenih in izvesti stroge ukrepe. V preteklosti se ni bilo treba ukvarjati s stvarmi, kot so pravila glede higiene in postopkov čiščenja. Vendar je zdaj to potrebno, da se prepreči nadaljnje širjenje te bolezni. Toda minuli dnevi so pokazali, da smo s tem konceptom na dobri poti. Vsega trenutno ni enostavno izvesti, saj je to resnično izziv za vse. "

Copyright © 2020 - 2024 AKUMULATORJI za motorje, Vse pravice pridržane.